ליווי תהליכי שיפור שירות

ליווי תהליכי שיפור שירות

שירות איכותי ללקוחות הוא אחת המטרות המרכזיות של הארגון.

היכולת להגדיר כיצד נראה שירות איכותי או לעמוד על הפער בין האופן בו הארגון תופס עצמו כנותן שירות ובין האופן בו הלקוח מרגיש כמקבל שירות – היא אתגר מהותי. ולכן, בתהליך זה נשתמש במתודולוגיה ייחודית הבוחנת הן את איכות השירות והן את האופן בו הארגון והעובדים פועלים למתן שירות איכותי.

עבודתנו מבוססת על נתונים ומידע כמו גם על תפיסות שירות סובייקטיביות – של הלקוחות ושל העובדים בארגון. מודל העבודה מאפשר תמונה מעמיקה ומלאה של איכות השירות שהארגון נותן תוך עבודה רחבה ברבדים השונים – העובד, המחלקה, הארגון והלקוחות.

מודל שירות כוורת יועצים יעץ ארגוני

לתיאום פגישת ייעוץ

בין לקוחותינו